Recenze (226)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nevím, co o tomhle dílu napsat, ale jak už tu někdo v komentářích napsal: " Jako reklama na britské lesy". Tohle byl u mě prostě propadák, nejhorší z celé ságy........už to hraničilo s 2 **...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
No, myslím, že oproti knize se tento díl prostě nemůže srovnávat, kniha je super, možná jedna z nejlepší z této ságy, ale film teda skoro až zprasili bych se odvážil říct........Tohle bohužel neklaplo......
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nooo, nooo, nooo, dal bych i 5 *****, ale myslím si, že kvůli celému Potterovi se zbytečně moc nadělá........Ano, třeba 1,3,5 ,...to je kvalitně odvedená práce, ale prostě tenhle film u mě tu poctu vysloužit si 5***** nikdy nezískal.....:)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
1* jen za to, že přece jenom už jsou starší a už to není gympl.....
Ratatouille (2007)
Můj jednoznačně nejlepší animovaný film.......Geniálná nápad a ta Paříž.......neuvěřitelné a hlavně nečekané........
Půlnoc v Paříži (2011)
Už od mala mám rád umění( jak hudbu, tak malířství) a to predevším Impressionismus.......Takže film na mě udělal obrovský dojem, nádherná Paříž a skvělá hudba......5 *****
Casino Royale (2006)
Daniel Craig mi do role Bonda pořád nějak nesedí. Prostě už to není Connery a Brosnan.....
iGenius: Jak Steve Jobs změnil svět (2011)
Užasných posledních 5 minut filmu.....:)
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Kdyby tam nebyl ten vrtulník, tak by to byl pěkný odpad. A jelikož se zajímám o letectvá všeobecně, tak prostě mě to bavilo! Ovšem čímk jsem starší, tím by šli ***** dolů a začínám více doceňovat filmy jako : Forrest Gump, Shawshank, Eyes wide shut, Zelená míle a podobé......
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Macaulay Culkin je jen obyčejné rozmazlené děcko, ale Home Alone 1,2, to byl fakt nářez....:)