Recenze (226)
V jako Vendeta (2005)
Precizně a nádherně zpracovaý snímek......Krásná Natalie i V........jasný 5 ***** už v polovině filmu a byl jsem si jistý, že konec bude stejně takový....:))
Columbo - V nouzi poznáš přítele (1974) (epizoda)
Ten doutník na něm miluju....:)) a samozřejmě i všechno ostatní...:))
Mezi vlky (2011)
Proč vůbec 5 *****? Je to prosté.....2** pro Liama Neesona, svou roli hraje bravurně.....1* za příběh, ano, už je to třeba i ohrané, ale mě to vždy dostane....1* za nádhernou krajinu, napětí atd........a 1* všem hercům, opravdu precizně zvládnuté ode VŠECH...:))
Případ Thomase Crowna (1968)
Když už je můj nicj na čsfd ve znění " CrownThomas", tak pochopitelně musel tenhle film dostat 5 *****... Stejně dobré jako remake v r. 1999 s Piercem.....Jsou to jasné 4 ****, ale nenudil jsem se do poslední minuty, takže přidávám..:))
Duch (1990)
Takže, prostě skvělé. Nemám slov. Perfektní. Jedno u nejlepších romantických dramat, jaké jsem kdy viděl. Vyborný Patrick Swayze, nádherná a překrásná Demi Moore ( zde ve filmu nejhezčí, nikde jinde nebyla krásnější). Výborný scénár a námět dokázel z filmu udělat velkolepou podívanou, která v tomto případě vítězí nad mým oblíbeným parem Tom Hanks a Meg Ryan. Na konci filmu jsem litoval, že má jen 127 minut a chtěl bych.......to je fuk, prostě skvěle zpracovaný snímek, který se mě dotkl.......95%
Fanfán Tulipán (2003)
Takový příjemný historický film......Není to samozřejmě jeden z nějakých velkolepých filmů, ale určitě stojí za shlédnutí...:)) Příjemná atmosféra i přitažlivá Penelopa Cruzová.....
Sherlock Holmes (2009)
Hodně dlouho jsem rozmýšlel, zda udělit filmu 4**** nebo 5*****. Opravdu velmi dobří herci, napínavý krimi příběh, skvělá hudba a střih.....Film mě určitě velmi mile překavapil, zprvu jsem se zdráhal ho shlédnou, nicméně se to nakonec vyplatilo. No a nakonec teda o 5 ***** rozhodlo prostředí Londýna, které mám opravdu moc rád a o to víc téhle době....:) ..81%
Nebe a dudy (1941)
Jeden z nejlepších filml, jaké jsem kdy s Jaroslavem Marvanem shlédl......Vynikající práce.......90%
11. září (2006)
Jistě, film nám měl přiblíit události 11. září 2001 a to se povedlo!.....80%
Cesta kolem světa za 80 dní (1989) (TV film)
na 100% nejlépe zpracovaný téma od Verna. Pierce Brosnan super - nikdy k němu nemám výhrady - hraje skvěle i horších filmech a má úžasné chrisma a šarm.....Eric Idle mi do role Passepartoura sedl perfektně a nevíc skvělá francouština ( český dabing ) v originále jsem bohužel nesehnal....A půvabná Julia Nicksonová. Prostě perfektní trojka určitě nej " Cesta kolem světa za 80 dní " .. Nedá se to srovnat s Chanem.... 90%.