Recenze (885)
Underworld (2003)
Výborně zpracovaný film o boji upírů a vlkodlaků.Dobré speciální efekty a triky , které občas váznou i přesto mi to nevadilo.U filmu jsem se skvěle bavila.
X-Men 2 (2003)
Skvělé pokračování a fantastický příběh.
Zmeškaný hovor (2003)
Musím uznat,že Japonci točí čím dál více dobré horory.Horor s mobilním telefonem je velice dobrý nápad teď,když ho vlastníme skoro všichni.Tak pozor na zmeškané hovory!!!!!!!!
Ztraceno v překladu (2003)
Tak krásný melancholický příběh plný emocí jsem už hodně dlouho neviděla.Můžu jen doporučit.
21 gramů (2003)
Výborně natočený film ,který si zaslouží obdiv a hlavně závěr filmu je dosti dojemný , ale dobře vystižený.
Dinotopie (2002) (seriál)
Perfektně natočená pohádka nejen pro děti.Film obsahuje spoustu skvěle natočených scén , které jsou i vtipné.Závěr filmu je dosti překvapující.
Doba ledová (2002)
Výborná pohádka nejen pro děti.Sid a veverka ze žaludem byli geniální a hlavně jsem se skvěle bavila u jejich gagů.Znamenité dílo .
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Tajemná komnata vás nadchne.Je to temnější příběh plný strašidelných tvorů.Tento díl je pro děti jak stvořený.Domácí skřítek Dobby je perfektní.
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
Tento díl je dosti chatrný o proti předešlým.Děj filmu je dosti zamotaný a hlavně v tomto dílu "špendlíková hlavička" zůstává dosti v ústraní. Tento díl mě zklamal.
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Nejzbytečnější pokračování jaké jsem kdy viděla.