Poslední recenze (5)
Po čem muži touží (2018)
Komedii hodnotím podle toho, jak se člověk zasměje. Za břicho se popadalo celé kino, a často :)
Sex ve městě 2 (2010)
Trošku kýčové, ale UAE o tom je. Hezká exotická atmosféra a vtipné to bylo :)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Jednička byl dokonalý film na pohodu u kterého se člověk pobavil a užil si tance i písniček. Dvojka mi přišla úplně jiná a ačkoliv je dělaná celkem zajímavě, film na pohodu a odreagování to tedy rozhodně podle mě není, což jsem očekávala. Přišlo mi to smutné a i nudnější.