Recenze (57)
Místo zločinu České Budějovice - Anděl v laguně (2023) (epizoda)
Ještě že se takhle nechovají normální policajti protoze by všichni pošli :D tak debilní kriminalku svět neviděl. Stydim se že bydlím v Budejcich :D
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
+ Huntress a Ewan s granátem v kapse jak se rozpliz, soundtrack - obsazení zbytku Birds of prey, choreografie soubojů Těžká průměrnotina, která nijak extra nenadchne, kde jsem si s chutí pustil asi 20x jak se Ewan rozpliz na sr*čku :D
Sicario 2: Soldado (2018)
Znáte takovej ten pocit, jak se těšíte na film, a pustíte si ho a furt čekáte až se něco zajímavýho stane a po dvou hodinách zjistíte, že film skončil? Po superakční jedničce tahle vynuděná dvojka fakt zamrzí. Ztráta času. :(
Talisman (2012)
Ty vole.. dementní zápletka na konci.... stačilo říct: když jsem viděl tu fotku, vzdálil jsem se od svého týmu, sebral jsem ji a v tom se ozval výbuch, měl jsem štěstí, že jsem našel tu fotku - jen díky ní jsem přežil, našel jsem strážného anděla... a pak by byl pláč, vlhký kalhotky, sex a žili šťastně až do smrti :D a né že ho po tom vysvětlení vykopne :D boha jeho! :D no já jdu dokoukat zbytek, stejně to určitě dopadne dobře :D
Pomáhat a chránit (2011)
Ten pocit, když po první minutě filmu víš, že to prostě bude hláškama nabitá řežba a že tvoje bránice "pozná středověk" :D Gleeson naprosto nezastavitelnej! :)
Dexter (2006) (seriál)
Do 6 série pecka, super, jak Dexter tak všechny postavy kolem, od 6. série se z toho stala "převrahovaná" telenovela... Už chyběl jen José Armando a Esmeralda... 1. - 5. série 5* 6. - 8. série 3*
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Bez těch mimoňů (a to jako naprostej fanoušek sci-fi všeho druhu) by ten film byl daleko lepší, jen o tý atmošce, jak se dostala ven, ustřihl bych to a bylo by :) Ale jako tohle? Tak to prsotě beru, jako by ten závěr nebyl :D Jo a vysvětlete mi prosím spojitost mezi timhle filemem a obyč Cloverfiledem (monstrum) - jestli někdo ví, tak prosim mi to napište do zprávy, protože v tom nevidim vůbec nic :D
Legendy zločinu (2015)
Když to začalo bejt zajímavý, jak Hardy na konci SPOILER ubodal klobouka a ty jeho oči šílený, tak film skončil... škoda :D
Air Force One (1997)
nejubožejší efekty, co jsem kdy viděl :D ale film dobreeej :D Oldman je záporák jak má být a Preziden Ford ve formě!
Deadpool (2016)
Ten pocit, když jeden z vašich top herců usiluje o to, aby ztvárnil top postavu a celý se to tak nějak nepovede, jak by člověk doufal :( škoda, bylo to dobrý, ale čekal jsem mnohem víc. Takový suchý to bylo.. a že bych se zasmál? bohužel