Recenze (87)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
MOŽNÝ SPOIL: Je to učitě zajímavý počin. Celou dobu co jsem seriál sledoval jsem měl pocit, že je to mix různých horrorů. Nejvíc jsem si vybavoval Rosemary's Baby a ejhle... Dávám 4/5, ale upřímě by mne zajímalo co chtějí tvůrci točit dál po tom jak dopadla poslední epizioda, aby si to udrželo minimálně tu hodně slušnou úroveň.
Americký sniper (2014)
V rámci tvorby Clinta Eastwooda to je spíše standartním počinem, nicméně z hlediska válečných filmů natočených během poslednich pár let se tento snímek řadí mezi to nejlepší. Clint je asi hodně velkým patriotem, protože to z jeho posledních snímků jde docela hodně cítit a tento není vyjímkou. K jeho dobru je to ale poměrně dobře snesitelné a nevnucující se ala Fury. Film jako takový je na 5. Po přidání faktoru R jsou z toho 4.
Avengers (2012)
Tvůrci dosáhli toho co chtěli a film si tím pádem na nic nehraje. Srdcovka pro vyznavače superhrdinů a kvalitní akčňák pro ostatní. Film jde přímo s jednoduchým dějem, vtipnými hláškami a super efekty. Nemám co vytknout ani minutu jsem se nenudil. 5/5
Batman: Bad Blood (2016)
Prsatá LesbWoman, BlackWing, sex, drogy, horší animace, soundtrack a nezajímavý příběh. Pozitivem je fokus na Dick-a Grayson-a. Co se to s animebatmany děje?! Méně je někdy více a u Batman-a tuplem.
Batman: Dead End (2003)
Tohle je síla.
Batman vs. Joker (2016)
Nelíbí se mi, kam DC s Batman-em poslední dobou směřuje a doufám jen, že se jednoho dne nedočkám "moderního" , "normálního" a "korektního" Batman-a budujícího "láskyplný" vztah se svými mužskými kolegy. Úvodní půlhodina mi až na nesmyslné střešní vyvrcholení vůbec nevadila. Hudba i animace slabší. Celkově 61%.
Batman vs. Robin (2015)
Hlavními problémemy tohoto a předchozího animovaného Batmana je "zápletka" se synem a skutečnost, že batman zde není Batman. Každopádně jsem se rád přenesl zpět do světa Batmana bez trapného DLC Justice League. Hudba 5/5, animace 3,5/5 a Batman 2/5.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Po zhlédnutí SE jednoznačně 5/5.
Batman začíná (2005)
Poté co jsem viděl starého Batmana, mě nikdy tento typ superhrdiny nenadchl. Ovšem po shlédnutí tohoto filmu jsem názor okamžitě změnil. Batman si u mne podstivou cestou vydobyl 1. místo. Tento díl sice není žádný 'mega-akčňák, ovšem nikde není napsáno, že se musí Batman celý film mlátit. Christian Bale do této role padl jako ulitý a odnáším si vzkutku výborný zážitek. Nolan prostě ví jak na to. 7/5
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Výborný pořad. Každý si tam najde svoje a to se cení.