Recenze (8)
Zaklínač - Rodina (2021) (epizoda)
Hnus
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Pro fanouška zaklínačské série je tohle vyloženě průšvih. Osobně jsem jim v minulé sérii prominul katastrofální casting, odklon od knih i šourkovou zbroj Nilfgardu, ale to co předvedli v této sérii je opravdu ostuda. S knížní sérií to má společného pouze pojmenování hlavních postav. Děj je nezáživný a nelogický.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Neskutečně nesympatický hlavní hrdina, takhle otrávený jsem po pohádce snad ještě nebyl.
Cesta za králem trollů (2017)
Strašná nuda. Visuálně líbivé, nicméně děj otřesně utahaný a nezáživný.
Buchty a klobásy (2016)
Absolutně nudné a nevtipné. Přemáhal jsem se film vůbec dosledovat, něco tak zbytečného jsem již dlouho neviděl.
Američtí bohové - A Prayer for Mad Sweeney (2017) (epizoda)
Dle mého názoru zatím nejlepší díl :) Děj na sebe hezky navazuje a je opravdu tajuplný.
Viking (2016)
Velmi plytký příběh s často až velmi nelogickými scénami, které naštěstí zachraňuje relativně věrné historické prostředí a surovost snímku. Je škoda, že se autoři nezabývali více i dialogy mezi jednotlivými postavami, které mnohdy zněly až absurdně.
2 $ocky (2011) (seriál)
Díl od dílu stále více nechutné. Zpočátku se jednotlivé epizody vyznačovaly celkem peprným humorem nicméně tahle snaha nakonec upadla a přišly pouze hnusárny, kterým se nebylo možno ani smát.