Recenze (407)
Život savců (2002) (seriál)
Jak často říká moje mamka: „Ty zvířata se někdy chovají lépe než lidi.“
Obyčejný fašismus (1965)
Dala bych plný počet, ale ten komentář mi to nedovolí. K takovému dokumentu by měl být komentář na úrovni a ne si z toho dělat (divnou) srandu.
Královna ročníku (2007)
Zakažte Amandě Bynes hrát ..
Válka světů (2005)
Efekty jsou na výborné úrovni, ale příběh trochu pokulhává. Mohlo to být lépe vymyšlené. I závěr, i postavy se mohly líp rozvíjet .. no, ale sama sobě se divím, že to na mě udělalo docela velký dojem.
Michael Clayton (2007)
Dokonale stylové.
Matýsek (2006) (seriál)
No, Matýsek se moc nepřekonává.
Pingu (1990) (seriál)
Všechny díly jsme měli kdysi na videu, teď by to pro mě byl hotový poklad! Úžasná pohádka mého dětství, která pro mě znamená opravdu hodně.
O princezně, která ráčkovala (1986) (TV film)
Nejvíce si mi líbily písničky. Ty se mi vryly opravdu hluboko do paměti.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Nepřekonatelný skvost, který zná snad každý. A pořád je na to stejně výborná podívaná.
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Legendární!