Recenze (407)
Protivný sprostý holky (2004)
Přijde mi to strašně ohrané. Ostatně jako všechny filmy s Lindsay Lohan. Téma o nové, "jiné" holce na škole je pro mě k smrti nudné. A když se mě na to někdo zeptá za dva měsíce tak se zmůžu jen na: „Jo, to jsem viděla.“
Hannah Montana (2006) (seriál)
Je obdivuhodné kolik člověk (Miley) umí udělat ksichtů.
Hra (1997)
Lepší konec nemohl být!. V celém filmu se mi líbila hudba a scénář byl taky skvělý. Hra je jeden z nejlepších thrillerů jaké jsem viděla. Jde poznat, že režisérem byl Fincher.
Krokodýlové z předměstí (2009)
Typický film pro děti, ve kterém všechno "nečekaně" dobře dopadne.
Báječný svět shopaholiků (2009)
Takový průměrný film, na který se podíváte jednou a dost. Nic vás nepřekvapí ani nenadchne.Nejsem zastánce americký romantických komedií, ale tohle docela ušlo.
Glee (2009) (seriál)
Přijde mi to absolutně bez smyslu. Nemám ráda filmy, nebo seriály o střední škole. Humor, zápletky i vztahy jsou laciné. Někdy se tam objeví dobrá písnička, která stojí za to, ale to jen málokdy. Jediné co mě na tomto seriálu baví je vždy ostrá Sue.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Úvodní píseň mi bude v hlavě hrát asi už pořád. Jo, ráda se na to podívám, protože vím že Al nikdy nezklame.
Pošťák Pat (1981) (seriál)
Jedna z těch slabších animovaných pohádek.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Dobrovolně nikdy.
Chlapi sobě (2004) (seriál)
Viděla jsem asi jednu sérii a celkem mě to bavilo.