Poslední recenze (19)
Babovřesky (2013)
Proti kameňákům je to o dost nudnější a trapnější, ale musím ocenit alespoň linii s dědictvím a pár duchařských efektů. Zdeněk Troška ušel dlouhou cestu od svých povedených filmů z minulého století, bohužel se vydal cestou kýče a trapnosti. Furt si ale říkám, že by bylo skvělé, kdyby se pokusil natočit nějakou béčkovou fantasy (ne pohádku), nějaké náznaky schopností tu jsou.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Nechce se mi věřit, že mě Peter Jackson dokázal zklamat zrovna filmem s Tolkienovskou tématikou. Tohle je rozhodně nejhorší díl Hobita. Je to jenom velkolepá ždímačka peněz, ve které se nic moc nestane, jenom se celou dobu někdo s někým bije. Prakticky je to jenom rozšířený konec druhého dílu, nepotěší ani na LOTRovské poměry krátká stopáž filmu.
Transformers: Zánik (2014)
To bych nečekal, ale tohle byl snad nejlepší díl transformerů. Změna hereckého osazenstva velice prospěla, Mark Wahlberg je pro mě mnohem stravitelnější než Shia LaBeouf. Celý film je pojat temněji (alespoň zpočátku) než předchozí díly, což se mi líbí. Trochu mi to připomnělo Scottova Promethea.