Recenze (128)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Naprosto zbytečný film, nechápu proč se pořád dokola remakuje něco co bylo dobré. V případě Batmana to chápu, jeho potenciál objevil, až Nolan. Ale za pár let, až se řekne Spider- Man, tak si vybavím pouze trilogii od Raimiho.6/10.
Osm hrozných (2015)
Westernový Gauneři se spoustou,ale spoustou zbytečných válečných dialogů navíc.Ovšem narozdíl od Gaunerů tu vládne taková chladná temná atmosféra,do které se taky díky stopáži tak zaryjete,Ovšem to nemění nic na tom,že první hodina je jen tlachání o ničem,což mě hodně odrazuje od toho,abych se na to ještě jednou podíval.Což jako pro fanouška Tarantina je pro mě velkým zklamáním.Ještě,že to druhá půlka zachraňuje,která je klasicky tarantinovská.7/10.
Terminator Genisys (2015)
Nejedná se vyloženě o průser,jen mě štve recyklování takových klasik.Původní film měl být trilogie a tím to mělo končit,proto pokračování musí být tak příběhově komplikovaný,že jsem se v tom začínal ztrácet.Chápu Hollywood,že spolíhá na to,že lidi si nenechaj pokračování takových klasik ujít a bude recyklovat dál a dál,ale kvalita tím jde pak dolů a původní sérii se to nemůže rovnat ani náhodou.6/10.
San Andreas (2015)
Tisíckrát ohrané,ale hlavně,že to baví.Na Alexandru Daddario se koukalo ještě líp než na všechny efekty dohromady. 7/10.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Každej ví,že nejde hrát kompletního retarda.Steve Carell ho hrál a je to ta nejtrapnější postava.Jinak Zprávař dvojka se mi líbila hlavně v tom,že nebyla tolik ujetá jak jednička(teda až na ten konec).A místami dokonce i vtipná.6/10.
Konzultant (2013)
Dlouhé dialogy,kteří se tváří strašně inteligentně,ale přitom jsou úplně o ničem.Koukat na to přes 2 hodiny nešlo.Nebýt slavného režiséra(který po akčním Robin Hoodovi a Prometheovi asi potřeboval trošku oddechnout,jinak nechápu proč se do toho pustil)a ještě slavnějšího obsazení,tak si tohohle filmu nikdo nevšimne.2/10.
Top Gear: Africa Special, Part 1 (2013) (pořad)
Rozhodně nejlepší díl Top Gearu! 10/10
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Od někoho jiného by ty vtipy mohli působit trapně,ale v podání těhle herců to je šíleně ujetá zábava od začátku do konce.9/10.
Scary Movie 5 (2013)
Trapnější film jsem neviděl.Ta hvězdička je za Ashley a za obszení ve vedlejších rolích,to je jediný co může na tyhle sračce pobavit.2/10.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Zapomeňte na všechno co jste se učili ve fyzice.Tady všichni lítají ve vysoké rychlosti vzduchem jak nic,ale co hlavně,že je to efektní.7/10.