Recenze (373)
Voda pro slony (2011)
Pattinson začíná bejt frajérem, už to neni jen Twilight, ale už 2 jeho kvalitní film. Rozhodně lepší než zápisník jedné lásky nebo Dear John,.
Lovecká sezóna 2 (2008)
Jednička mě velmi bavila, ve dvojce už zase bylo vidět, jak šlo jenom o prachy, a né o nějaké lepší příběh, vtipy cokoliv.
Ztracení chlapci: Upíří kmen (2008)
Je to o ničem, nevim co k tomu jinýho napsat.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Jediný co je na tomhle seriálu vtipného je to, že se rodina jmenuje Bundova a to je konec. debilni vtipy, a každej díl nuda, nuda a nuda!
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Hoši, takovejch dní co tuhle debilovinu dávali na Nově, píčovina, a verbal je mazák, jestli tomuhle dal 5 hvězd, a ještě se u toho rozvášnil.
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Totální magorovina, špaketej herec, zfetovanej režizér a příběh dementní.
Benga v záloze (2010)
Mělo být vtipný?pudem na mrakodrap a jen tak si skočíme?celej film totální nuda
Vysloužilí lvi (2003)
Taková pohodička, nic extra, ani nic špatně.
Princ a já: Královské líbánky (2008)
Tak tohle už fakt moc, super parádní, úžásná debilní hovadina, na kterou se nedá dívat.
Princ a já (2004)
Tyhle romantický ptákoviny fakt nesnášim.