Recenze (373)
Bubo bubo (2011) (pořad)
Další klasická píčovina pomrdaná.
Osm statečných (2006)
Nechápu jak udělali scény se psy, ty byly opravdu famózní. Dobrej film.
O mé rodině a jiných mrtvolách (2011) (seriál)
Né že by se na to nedalo dívat, na to se prostě nesmí!!!!!!
Kdo přežije - Fidži (2007) (série)
Taková pohoda při nudě.
Fórky a vtípky (1989) (pořad)
Prostě jak Natočto.
Maximáma (2009) (TV film)
Myslim, že dost zretušovaný příběh, ale i tak určitě zajimavej.
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Zajímavej seriál, Cooper to parádně vede, a celkově má ten každej určitej díl svůj specifickej příběh.
Pravěk útočí (2007) (seriál)
Příběh nulovej, efekty tak 100 let za vopicema.
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
Jak prostě tohle někdo může natočit, nafoukne si nudli jako balón a pak praskně?ňah,ňah, ňah, mrtě vtipný...
Česko na talíři (2011) (pořad)
Další posranej pořad o vaření, a další nahovno.