Recenze (373)
Rivalové (2013)
Nesdílím euforii, která tu panuje kolem tohohle filmu. Osobně jsem očekával víc (kdo by né, od 5 nejlepšího filmu na csfd), ale zase dlouho sem při akčním filmu nebyl na narvanej a netlačil to do konce jako tady.
Thor: Temný svět (2013)
Hodně velký zklamání. Tak nějak nechápu, proč to bylo natočený, tak jak bylo. Sice je to vtipný, ale akční minimálně a to je docela znát. Na Batmana to nemá ani z 5 metrů.
Pomsta mrtvého muže (2013)
První film, ve kterym mě Colin fakt bavil, Noomi s jizvama snad ještě hezčí než normálně. Dobrá podívaná.
Aféra Thomase Crowna (1999)
Hodně dobrá trojka, film neurazí a po většinou i baví. Několikrat mě hodně pobavil a navíc i překvapil.
Český slavík Mattoni 2013 (2013) (pořad)
Za Krause.
Star Trek: Do temnoty (2013)
První film ST, který jsem viděl. Kdo by to byl řek, že to bude fakt dobrý. Asi to vypadá, že kouknu i na další díly.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Asi nejdůležitější věcí u filmů, je pro mě to, jestli mě film bavil. Tenhle mě bavil celou dobu a je mi naprosto putna, že příběh neni dokonalej a další věcí se neřešej, pokud vás film 131 minut bavil.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Nesnášim filmy tohohle typu. Jsou naprosto o hovně a i to hovno je o hovně. Nedoporučuju, pro mě americký Slunce,seno.
Hořící keř (2013) (TV film)
Když sem našel film v top 100 a byl českej a ještě ke všemu z roku 2013, přišel první šok. Pak když jsem viděl tu dýlku, přišel druhej šok a po shlédnutí filmu přišel třetí šok. Asi nejlepší českej film jakej sem viděl (nebylo jich moc), ale hlavně to, že se dá porovnávat ve světě a ani tam se ztratit nemůže.
Machři 2 (2013)
Pro mě obrovskej pokrok oproti jedničce. Příběh sice trochu pokulhával, možná nebyl ani žádnej, ale zase ty vtípky paráda.