Poslední recenze (6)
Kleopatra (1963)
Na tom jsem byl v kině, na 70mm verzi... nevím, jakou šťastnou náhodou byl tehdy krátce v distribuci... mohlo to být tak 1988? Ohromující film.
Potomci lidí (2006)
S odstupem času mi čím dál víc vadí hrozně polopatické návody, co si mají diváci myslet. Například že si nemáme myslet, že mesiáš bude běloch. Nebo že totalita je špatná, protože je špatná. Nebo že kdo je špinavý, ten také smrdí. A že život je posvátný. A že za svobodu se musí bojovat. A že kdo nevezme osud do rukou, žádný mít nebude. Fráze, klišé. Špinavý look zážitek neudělá.
Frekvence (2000)
Frekvence mě velmi příjemně překvapila tím, jak paradoxně netlačila na pilu (většinou, slabé momenty typu "vtipná SPZka" mají tu slabinu, že je zabije čas). Navíc pro Quaida mám už delší dobu slabost, a je mi líto, že stejně jako třeba M. Keaton nebyl nikdy pořádně hvězdou. Docela zajímavě fungovala celá ta směs kriminálního pátrání a sci-fi paradoxu a "rodinných hodnot". Nevěřil bych :)