Recenze (71)
Critters (1986)
Nejlepší hláška z celého filmu: "Mně se nic nelíbí." :DD Jinak jsem se u toho docela nasmála, i když škoda toho konce s domem, to bylo docela zabité.
Boku no Hero Academia - Ōru Fō Wan (2018) (epizoda)
Boží akce.
Policie v akci (2017) (pořad)
Jako kulisa na poslech k jiné činnosti dobrý xD.
Boku no Hero Academia - Season 2 (2017) (série)
Za mě super stejně jako jednička. Skvělá práce s postavami a jejich vývojem charakterů a dostávají tu prostor i vedlejší spolužáci, což přináší další novinky. Temná stránka na pozadí pak krásně vyvažuje sebeparodické sklony tohoto anime :)
Boku no Hero Academia - Příprava na závěrečky (2017) (epizoda)
Bože, to je to boží :D
Malá mořská víla (1989)
Moje dětská srdcovka :)
Violet Evergarden - Episode 7 (2018) (epizoda)
Nápad pěkný, ale poněkud průhledné a tudíž mě to emočně nezasáhlo.
Violet Evergarden - Aisuru Hito wa Zutto Mimamotte Iru (2018) (epizoda)
První díl, který se opravdu povedl. Dobrá práce s emocemi.
Vláda - Moc a sláva (2022) (série)
Tohle pokračování mi přišlo už zbytečné. Autoři znovu rozkopali vztahy, které konečně došly svému rozuzlení. Celá serie o Grónsku už na mě působila hodně nastavovaně a nudně.
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Ze začátku jsem si říkala, že je to šílená ujeťárna a nechápala to vysoké hodnocení. Pak jsem ale první serii zhltla a hodnotím taktéž. Je to plné nadsázky i sebeparodií, ale i vážných a hlubších témat, což z celého seriálu dělá krásně vyváženou záležitost. Dokonce se i oblíbené charaktery nakonec vylouply, což mi ze začátku přišlo až nemožné. PS: Shigaraki je fakt zástupcem typického creepy pojetí, které dokážou jen Japonci.