Recenze (71)
Koule (1998)
Film jsem shlédla hned po čerstvém dočtení knihy. A jsem ráda, že jsem ji četla, protože si nejsem jistá, že bych film pochopila. Chápu, že musí být o dost zkrácený, přesto to nebylo udělané úplně šťastně - pořád chybělo říct fakt plno důležitých věcí, takže ty "pochody" někdy působily úplně mimo mísu. Podivně proházené pořadí scén tomu taky nepřidalo, hned na začátku filmu vyzrazený spoiler knihy o Normenovi, místo toho tajnost kolem Beth... A škoda, že byl "Jerry" vidět jen na sonaru. Celkově bych film brala jako celkem dobrý doplněk ke knize, ale jako samostatné dílo značně podprůměrné a velmi chaoticky pojaté. Myslím, že by si kniha zasloužila remake v jiném pojetí.
Jak jsem poznal vaši matku - Navždycky 2/2 (2014) (epizoda)
Teda takový konec jsem vážně nečekala :O
Jak jsem poznal vaši matku - Popelník (2013) (epizoda)
Jeden z nej dílů, miluju tyhle vyprávění, jak pravda vyplouvá na povrch a scéna se i přes stejné dialogy stále mění :D
Jak jsem poznal vaši matku - Dudy (2009) (epizoda)
Chcípám z těchhle "cenzur" xDDD
Jak jsem poznal vaši matku - Holky versus obleky (2010) (epizoda)
Jeden (nebo alespoň já) by si netipl, jak dobře dokáže Barney zpívat :D
Mio a Mao (1974) (seriál)
Já nějak nechápu ty recenze, to od toho lidi čekali nějaký celovečerák? To je snad evidentní že cílovka jsou děti +- 3 roky. A pro ně si myslím, že je to svou jednoduchostí zcela dostačující. A navíc to má hrozně návykovej opening :D
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Mělo to své silnější i slabší chvíle, ale bylo to milé. Nejvíc oceňuju, že sehnali tu hromadu dalších vedlejších postav, které si rovněž dali krátké dostaveníčko :)
Hanjó no jašahime: Sengoku otogizóši - Ni no šó (2021) (série)
Obě serie mají dost pomalý rozjezd, nebo alespoň já ožila až když se konečně začaly objevovat známé postavy, na ty jsem se popravdě stejně těšila nejvíc. Když je potkáváte v cca 200 dílech, tak nelze k nim nemít vztah :). Dost mě proto zaskočily ty porůznu poškobrtané vztahy, na jejichž vysvětlení se musí někdy čekat docela dost dlouho. Probíhá tu několik dějových linek, víc i méně zajímavých, ale přesto se ústřední trio divákovi moc neprodá. Hlavně ta ufňukaná Towa, Setsuna je aspoň mnohem víc po tatínkovi :).
Loki (2021) (seriál)
Bylo to fakt zajímavě pojaté, rozběhnuté, atmosférické. O to větší zklamání z konečného odhalení celé zápletky :(
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Tohle mě vskutku neuspokojilo. Výbornou práci tu odvedli pouze kostyméři a umělci přes hudbu a CGI. Ale ten scénář... že to takhle musel odnést zrovna Strange, taková výborná postava. A Vanda mě docela štvala, že předtím chtěla jen být s Visionem a udělala pro to i to, co udělala ve VandaVision, ale tady už po něm ani nevzdechne. Už jen kluci, kluci. První Marvelovka, kterou nemám chuť si pouštět znovu.