Recenze (762)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tom a Charlize šlapú ako hodinky, tento film by mohol trvať ešte dlhšie....nemám dosť, čakám pokračovanie. Bravo.
Noční běžec (2015)
LN svedčí poloha drsňáka - gentlemana.
Hříbě (2005) (TV film)
Stratil som sa medzi modrokabátnikmi a južanmi...
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Trocha naivná zápletka, nelogické chyby v správaní viacerých aktérov, ale na jedno pozretie slušné.
Inherent Vice (2014)
Úvod ma absolútne nedostal, takmer som nevedel, o čom je reč....a tým pádom to okolo mňa preletelo bez stopy, ktorú by vo mne zanechal tento film.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Zo slušnosti, že som to dopozeral do konca, dávam jeden bod.
Raluca (2014)
Pre mňa relatívne neznámi herci, policajtka na dôchodku /?/, ale predvídateľný dej.
Noc oživlých protinožců (2014)
Predsa sa dá ešte zo zombie-žánru niečo nové vymačkať!
Kalvárie (2014)
Vskutku príjemný film. Prinúti vás porozmýšľať o existencii nadprirodzena.
Hodinový manžel (2014)
Cameo Andy Hrica bolo trápne a ani hlavní hrdinovia by nezostali suchí po spŕške kritiky, ale nestoja mi za to.