Recenze (1 048)
Noční můra v Elm Street (2010)
Močná norka z EMO strip.
Kick-Ass (2010)
Univerzita intertextuality. Chloe Moretz vás donúti vážne uvažovať nad legalizáciou pedofílie. 10/10
Sex ve městě 2 (2010)
Sometimes there's so much emptiness and stupidity in one movie I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in....alebo kratšie a menej intertextuálne : Sex v meste 2 je proste absolútna sračka. 0/10
BloodRayne (2005)
Epilog rulezzz !!!
Kněžna Libuše (2008)
So sucks, it rocks !
Alenka v říši divů (2010)
Carolova predloha ma nenadchla, Disney je mor kultúry a toto je na Burtona podpriemer. But still, I like Helena and Johnny.
Austrálie (2008)
Luhrmann je Tarantino gýča. 7/10
Iron Man 2 (2010)
O pol hviezdy menej, pretože tomu chýba nadhľad jednotky. Na štyri zaokruhlené kvôli slečnám Potts a Romanov. 7/10
I My Me! Strawberry Egg (2001) (seriál)
Absolútne roztomilé anime so skvelým pedagogickým odkazom, mať takýchto učiteľov, snáď niečo z tých teenagerov aj vykresajú. Po 4 častiach 9/10
Přemluv bábu (2010)
Som ľavicový liberál a nehanbím sa za to. Nemám rád propagandu ľavicovú, pravicovú ani žiadnu inú. A netolerujem netoleranciu ku ktorejkoľvek skupine obyvateľstva.