Recenze (19)
Češi na cestách (2015) (pořad)
zvracím
Padesát odstínů šedi (2015)
To má být ta zprofanovaná porno kniha?
Most (2011) (seriál)
Napinave, syrove, skandinavske!
Cesta ven (2014)
Je to film z druhe strany. Stoji za to ho videt at uz se na to zprvu clovek tvari vselijak.
Colette (2013)
Zcela nemistnny film
Happy, Happy (2010)
preferuji skandinávskou tvorbu, ale paní Kaja mě po 20 minutách filmu přiváděla svojí naivní pozitiviou do mdlob..
Lovci hlav (2011)
Skandinávskou tvorbu a neokoukané herce prostě miluju. Nemuzu si pomoct.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Jedna hvězda za hezkou přírodu, ale to je všechno.
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Vtipná Interpretace proč se nevzít....
Líbáš jako ďábel (2012)
Taková vodrhovačka, ale na vypnutí dobrý...Bartoška je chlap s úžasným charisma a více méně jsem na to šla jen kvůli němu.