Recenze (214)
Donner Pass (2012)
Partička mladých ľudí sa rozhodne ísť do obavaného územia kde v minulosti krutým spôsobom vraždil muž......
Bail Enforcers (2011)
Hlavná hrdinka pobila všetko čo sa dalo (aj asi 120kg dobre stavaného chlapa)...ovládala snaď všetky bojové umenia....pre mňa terminátorka v ženskom tele...
Rumový deník (2011)
Tých 120 min som tam hľadal komédiu ale nenašiel som ju....kde bola? Johnny Depp ma trošku sklamal....
Tranzit (2012)
Priemerná krimi akcia.....
Uninhabited (2010)
Horor naozaj v peknom prostredí, trochu násilností, trochu duchárčiny. Čakal som trošku iný koniec.....
Delhi Belly (2011)
Pre mňa asi nieje tento indický humor.......
Nadějný rok (2011)
Klasická rodinná komédia v ktorej bolo pramálo humoru (až na to Blackovo zvonenie :D)....ktorá sa dá zhliadnuť napr. po príjemnom obede....
Speciální jednotka (2011)
Aj keď nie uplne dokonalé ale pre mňa silne emotívne......
Blood Runs Cold (2011)
Podpriemerný vyvražďovací horor s náznakom atmosféry (tej bolo ale žalostne málo)......
Occupant (2011)
Priemerný psychologický thriller. Atmosféra celkom fajn no ako film postupoval ďalej začal som sa nudiť ale 3 hviezdy si zaslúži.