Recenze (40)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
3+
Palm Springs (2020)
3,5. Kdyby bylo balastnich textu o desetinu min, pomohlo by to, hlavne v posledni tretine.
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Nadcasove hlasky
Malé ženy (2019)
Prvni hodina a pul se tahla, posledni pulhodina uz byla dobra.
Electroma (2006)
Dej filmu je: jedou autem, roztecou se jim ksichty, jdou, jeden vybuchne, druhy jde a hori. Konec
Wind River (2017)
Slabsi scenar, dobra kamera. Nesmyslna rozhodnuti, podezrele nahody.
Teroristka (2019)
Komedie paradni, ale zapletka pokulhavala.
Klub sráčů (2000)
Pokud se na tem film podívám nestranně, tak jedna *, ale vhledem k tomu, že ten humor je hodně ujetý a ke sledování se vážou bezva vzpomínky, je to nejvyšší hodnocení.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Pár dobrých hlášek tam bylo. Jako pubošovi se mi to líbilo, dnes bych si asi našel jen sestřih nejlepších hlášek.
Big Lebowski (1998)
Obrazově zajímavý film.