Recenze (28)
47 róninů (2013)
Hodně slabé movie, vytvořené v moderním stylu, kdy je příběh o ničem za to efekty jsou prvotřídní... Každopádně na to jak je film o ničem je přehnaně dlouhý. Závěr: opakované sledování - v žádném případě!!
Californication (2007) (seriál)
Sex, drogy a David Duchovny, který vtipně a trapně, trapně a vtipně žije svůj spisovatelský život plný nahých mužů, žen a drog všeho druhu.
Expresní zásilka (2012)
Kvalitní příběh a dobrá zápletka zasazená do prostředí kurýrní služby.
Hotel Transylvánie (2012)
Totálně mě dostal český dabing=D
Mrtví a neklidní (2013)
V době kdy se ze všech stran hrnou zombiemovie a člověk si myslí, že nic nového na toto téma přijít nemůže, se objeví Mrtví a neklidní. Film mě dostal svou originalitou, která se skrývá v opačném pohledem na zombieapokalypsu a to ze strany jednoho zamilovaného zombieka=D
Rocky IV (1985)
Dobře Rocky naložil nadopovanýmu rusákovi.
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
Pěkný návrat Charlieho :)
Hněv Titánů (2012)
Efekty nadprůměrné, příběh hodně podprůměrný. Většina dialogů se dá předpokládat, čekal jsem více.