Recenze (344)
Sláva (1980)
Muzikálový příběh z vysokoškolského prostředí. Pět hvězdiček za vynikající hudbu.
Bugsy Malone (1976)
Jako debut - vynikající.
Záskok (1994)
Mohlo to být i lepší, ale kvůli nádherným parodiím a stylu novinářského a caprovského filmu (scény s týdeníky, kruh valící se po ulici a nakonec scéna s hodinami - velmi caprovské) jim dávám opět plný počet.
Barton Fink (1991)
Tak tomu říkám pravé Hollywoodské peklo. Tady vám ani Coenové nepomůžou...
Potíže s Arizonou (1987)
Výtečná čená komedie s prvky mnoha citací. A to vše ve stylu staré dobré road movie. Pro mne je nezapomenutelná scéna s honěním batolat na začátku filmu, stejně jako ,,sen" anebo honička o mimino.
Skleněné peklo (1974)
Katastrofický film v té nejklasičtější podobě. S vyjímkou poslední filmové role Freda Astaira, který se konečně po tolika letech dočkal Oscara. Oprávněně. Jeho sňatkový podvodník je prostě k sežrání.
Všichni prezidentovi muži (1976)
Výtečný film. Typický produt své doby. V žánru o spiknutích je to jeden z vrcholů.
Případ Pelikán (1993)
Dobré a ještě lepší. Jediná maličkost - vždycky mě hrozně štvalo, že se oba nedají dohromady. Škoda.
Sophiina volba (1982)
Tak nevím, jak by řekl Menzel. Ten film mě nijaj zvlášť neoslovil a ani Meryl mě nijak neoslnila - prostě průmer.
Podezření (1990)
Přes menší výhrady k závěru - strhující thriller.