Recenze (13)
Naprostá sebedůvěra (2012)
Hvězdičku si zasloužila pouze Aliyah O'Brien. Jinak film sám o sobě totální blbost.
Rookie Blue (2010) (seriál)
Chce to trpělivost a prodrat se první, úvodní sérií, ale trpělivost bude stát za to. Seriál si vás chytne a dokážu říct, že i omotá kolem prstu. Podceňovaný seriál, který má slušný potenciál.
Fosterovi (2013) (seriál)
Seriál se rozjel velice dobře, doufejme, že prodlouží i na druhou sérii. Je tu ještě spousta potenciálu jak to rozvést dále.
Chirurgové (2005) (seriál)
Emocionální ždímačka, který nechybí humor. Reálnej život, vztahy, strasti - vše vyobrazeno tak jak to chodí (ano pomineme-li pár drobnůstek). Seriál musíte pochopit aby jste si dokázali vychutnat a oblíbit. Neni to žádná stupidita, u který se vypne mozek. Shonda prostě ví jak na diváka.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Zhlédnuto na jeden zátah a upřímně nelituju. Našli by se díly, které byli trochu nudnější atd. Ale na seriálu ocěňuji to, co se snaží vyjádřit. Alan Ball prostě umí.
Upíří deníky (2009) (seriál)
První série byla dobrá, druhá už trošku pokulhávala, ale to co přišlo po tom..... nehorázná spatlanina, která mi dala důvod seriál přestat sledovat.
Dívka odjinud (2010) (seriál)
Seriál se stal hodně rychle mým oblíbencem. Dobře možná to neni extra třída pro někoho, ale já jsem osobně spokojená s tim jak tvůrci svůj fae world rozváděj. 3 sérka byla rozhodně nejlepší dle mýho názoru. Už se těšim na 4tou
Banshee (2013) (seriál)
Zaujalo a chytlo... spokojenost
Agent Cody Banks (2003)
Ty tři hvězdičky dávám za obsazení krásné Angie Harmon ta si je zaslouží. Jinak se jedná o klasickou oddychovku, která nezklame ani nenadchne.
Rizzoli & Isles: Vraždy na pitevně (2010) (seriál)
Můžete si říct, další kriminalistický seriál, ale tenhle je něčím jiný. Hlavní hrdinka Jane Rizzoli a její kamarádka a soudní patoložka Maura Issles pracují na Bostonském oddělení vražd. Tyto dvě postavy mají k sobě docela blízko a je mezi nimi určitá chemie,která tomu dodává šmrnc, ale hlavně se vtipně doplňují, neni díl, kdy se nezasmějete. každým díle proplouvají sarkastické a vtipně ironické hlášky, kterým se nezasměje pouze suchar. A druhá série si prozatím drží slušně najeté tempo.