Poslední recenze (156)
Následník (1973)
Pozor na Dabing. S veškerou úctou já prostě nepochopím proč předabovali Belmonda panem Novotným. To jsem nedal a našel si dabing s panem Krampolem. Díky bohu.
Hranice lásky (2022)
Konečně něco českého co vybočuje z trapných pokusů o komedii. Za mě povedené a pokud máte skutečnou lásku k sobě tak toto nezkoušejte.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Já jsem se ze začátku i zasmál, ale pak já nevím. Čekal jsem , že se budu bavit, ale nastoupil spíše zmar a to je pořád dokola. Takové ty pochmurné pražské příběhy asi zrcadlí dnešní dobu, ale já si takové šedé chování a vztahy k tělu pouštět prostě nechci. Škoda, protože obsazení bylo dobré.