Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Old Boy (2003)
Jeden z nejlepších filmů, při každé další projekci si vychutnávám takřka každý záběr.
Memento (2000)
"Co jsem to chtěl?"
Vyvolený (2000)
Čelisti (1975)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
.
Zkažená mládež (2007)
Mimořádně mrazivý snímek, při němž zapomenete, že se "jen" díváte na film a dokonale se vcítíte do rolí hlavních hrdinů. Režijně i herecky dokonalé, takže: MUST SEE!
Miami Vice (2006)
Let číslo 93 (2006)
Nemám slov. Tu beznaděj a zoufalství jsem prožíval spolu s pasažéry. Film roku!!!