Recenze (996)
Zlaté časy rádia (1987)
Hodně mi to připomínalo Amarcord.
Slepičí úlet (2000)
Plastelína Nicka Parka se ani na poli celovečerního filmu neztratí.
Wallace a Gromit: O chloupek (1995)
Závěrečný díl trilogie je nejvelkolepější a dost možná i nejlepší.
Wallace a Gromit: Nesprávné kalhoty (1993)
Tučňák jako hlavní padouch ve filmu s Wallacem a Gromitem? Jasných 5*.
Wallace a Gromit: Cesta na Měsíc (1989)
Ještě to není takový nářez jako další dva filmy, ale má to takovou zvláštní atmosféru, kterou mám rád. A ten sporák nemá chybu.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Nejslabší film z celé série.
Polární expres (2004)
Vizuálně brilantní, ale dějově prázdné.
Hledám Amy (1997)
Smithův nejosobnější film s výbornými herci (exceluje především Kevin Smith a jeho historka, vysvětlující i název filmu) a vynikajícím scénářem.
Purpurová růže z Káhiry (1985)
Skvělý námět, skvělá hudba, skvělý Daniels.
Městský lovec (1993)
Opravdu šílená komedie.