Recenze (998)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Škoda, že se film rozjede až půl hodiny před koncem.
Kouzelný kolotoč (2005)
Roztomilé a občas dokonce vtipné, ale plné různých klišé.
Legenda o Zorrovi (2005)
Když ne dobrý film, tak bych čekal alespoň nabušenou akční jízdu. Ani té jsem se nedočkal, takže mohu konstatovat, že druhý Zorro je o hodně horší než první díl.
Legendy z Dogtownu (2005)
Úžasný sportovní film se skvělým příběhem.
Lovci dinosaurů (2005)
Pobavil jsem se slušně, ale není to úplně Hyamsova vina, že je tenhle film hroznej. Jen mu tentokrát štěstí nepřálo a na film neměl peníze.
Madagaskar (2005)
Dream Works už asi nic lepšího než Shrek nezplodí. Je to sice lepší než Příběh žraloka a některé vtípky jsou mimořádně vypečené, ale pořád to stačí maximálně jen na 3 a 1/2*.
Mariňák (2005)
Netypický "válečný" film je syrový, skoro naprosto vyvarující se citu a přesto působivý. Gyllenhaal předvádí snad ještě lepší výkon než v Donnie Darkovi.
Match Point - Hra osudu (2005)
Nový Woody příjemně překvapil, ačkoliv tak nový není, film se hodně podobá Zločinům a pokleskům. Každopádně jako vždy brilantní režie a scénář + výborné herecký výkony dua Johanssonová/Meyers.
Moje krásná čarodějka (2005)
Ferrell je úžasný, Kidmanová ucházející. Bez nich by film těžko fungoval.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Neubráním se srovnání s Noční můrou před Vánoci. Noční můra je rozhodně lepší film, ve všech směrech. Je to kult, klasika a její hudební doprovod je geniální. Mrtvá nevěsta je jen o třídu horší a má tedy jistou nevýhodu, ale líbit se bude (skoro) všem. Depp i Carterová odvádějí skvělé výkony, barvy jsou laděny správně temně a nechybí žádný z Burtonových trademarků, např. padající sníh, Halloween, Elfmanova hudba atd.