Recenze (30)
Kolja (1996)
Falešnej samet v záři holyvůdskejch reflektorů uspěl, ale já mu strhnu hvězdu za tlačení na pilu.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Souhlasím!
Zapomenuté světlo (1996)
Z hlediska církevních restitucí mě tenhle film naštval ještě víc, než když mě bývalí soudruzi učili nenávidět komunisty.
Jízda (1994)
Nejlevnější porevoluční film s největší pohodou.
Žiletky (1993)
Občas radostně vytrhuju Žiletky z tlam Psích vojáků a proto neskrývám zklamání z toho, že tohle není můj oblíbenej film.
Samotáři (2000)
Toužím žít úžasnej život se ztrátou krátkodobý paměti a pobavit tím celej národ.
Český sen (2004)
Udělat z lidí debily je úžasnej nápad, ale když oni tomu pomáhají tak úžasně, že to nejde nesmát se důchodcům kmitajícím o holích po poli za vytouženou slevou..
Nuda v Brně (2003)
Dokonalej název, kterej vystihuje naprostou podstatu retardovanýho filmu.
Mazaný Filip (2003)
Mám hodně rád cynický postřehy originálního Phila Marlowea, ale ten českej je ještě o třídu charismatičtější.
Otesánek (2000)
Dřevěnej panáček je pro mě dalším velmi těžce stravitelným kouskem od těžce přeceňovanýho plácala.