Recenze (152)
Dokonalá bouře (2000)
Výborný film, dramatický až do konce, který je prostě fajn už proto, že jeho závěr je docela výjimkou mezi typickou hollywoodskou produkcí. Nedoporučuji, pokud trpíte mořskou nemocí, bouře je ztvárněna VELMI živě.
Schůzka naslepo (1987)
Vtipne momenty stridaji mene vtipne, a jako celek je to prima oddychova zabava.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Některé díly jsou opravdu k zblití - nebo spíš k smíchu, záleží na smyslu pro humor - ale řada z nich je vcelku koukatelná a Studna je naprosto skvělá.
Pearl Harbor (2001)
Naprosto extrémně patriotická béčková slátanina, usilovně se tvářící jako epicko-romantický velkofilm. Výsledek je opravdu příšerný.
Mravenec Z (1998)
Velmi povedený a zábavný animák s animovaným dvojčetem Woody Allena v hlavní roli. A taky trochu Hvězdná pěchota a spousta dalších filmů... Bohužel, ke konci mírně ztrácí dech.
Africká Královna (1951)
I kdyz na filmu je znat jeho vek, tak predevsim diky skvele dvojici hlavnich predstavitelu si drzi sve kouzlo i dnes. Bogie si toho Oskara plne zaslouzil!
Casablanca (1942)
Ja za to nemuzu, ale tenhle film me opravdu dostava. Nevim cim to je, snad tou zvlastne kouzelnou atmosferou a skvele zahranymi, byt nerealnymi postavami a postavickami (skrznaskrz zkorumpovany Claude Rains je uzasny!), ktere se v nem vyskytuji. Proste nadhera!
Maltézský sokol (1941)
Soukrome ocko Sam Spade (skvely Bogart) patra po sosce Maltezskeho sokola ve dnes uz klasickem filmu noir. A je to klasika jak ma byt, dokonala. Nevim o nicem co by se dalo tomuto dilu vytknout.
Caddyshack (1980)
Nemuzu si pomoct, ale zasmal jsem se asi dvakrat. A to neni zrovna moc na neco, co ma byt komedie. Ale znam spoustu horsich, tohle je aspon koukatelne.
Matrix Reloaded (2003)
Dvě hodiny přílis dlouhých, i když občas efektních akčních scén, které málem nedávají prostor ani příběhu, který by si to rozhodně zasloužil víc, ani postavám. Trochu to připomíná Star Wars. PS: po shlédnutí Revolutions jsem nucen přidat na 4*, ale nic to nemění na tom, že jakkoliv je to napsané skvěle, z filmařského hlediska je dost (akčních i jiných (rozvleklý Zion)) scén nudných, příliš dlouhých, či přímo zbytečných...