Recenze (1 247)
Tekken (2010)
Dej je tak neskutočne plytký, a ani Kelly to nezachránila(krásne bruško má). Tajne som dúfal, že tu bude Asuka ...
Pokoj (2019)
Film kde neviete na ktorú stranu sa máte pridať. Manžel je čistý nihilista a jeho žena je síce krásna ale zase hlúpa pipina. No a ten malý smrad je divný úplne ... taká kombinácia Mosaznej konvice a Astronautovej ženy ... P.S toľko možností čo si priať a oni si prajú obrazy a prachy ... no hrúza
Tenet (2020)
Tak tomu som teda nepochopil. Tá servírka to bol muž? Podobným jazykom hovorí Nolan. Začal Interstellarom, prešiel k Dunčiči a zakončil to Tenetom. Chvalabohu že som nato nešiel do kina.
Susedia (2006) (seriál)
prvé dve série 5* tretia 3* štvrtá 1* dalej som sa už radšej nedostal
Mulan (2020)
Hatimaje! Priznám sa, že som sa bál, či to v poslednej dobe trápnúčke Disney zvládne. Zvládlo! A dostal som krásny príbeh plný odhodlania, hrdosti, a boja dobra proti zlu.
Mizerové navždy (2020)
Ježiš to bola strašná sracka, a srackova hudba k tomu
Joker (2019)
Ľudia kúpte si mydlo
Ženy v běhu (2019)
Ako amatérskeho bežca ma tento film sklamal. Čakal som, že vo filme sa bude hlavne riešiť beh a vzťahy budú len vedľajší príbeh. No kedže som aj rojko, tak to zas tak strašné nebolo.... Každopádne film ďaleko od reality, plný klišé a hovadín ... Kubařová sa nádherne usmieva ...
Na férovku, pane učiteli (2017)
Ja som musel byť v minulom živote vážne zlý človek ...
Jumanji: Další level (2019)
och Karen Karen .... si krásna