Recenze (265)
Muži v říji (2009)
Hudba dobrá!
Cashback (2006)
Lyrický, zamilovaný príbeh. Výborná kamera, taktiež réžia. Skvelé!
Max a maxipříšerky (2009)
Dlha stopaž. O 15min menej a bolo by to za 4*
Seriózní muž (2009)
mňa film necháva chladným. Mám rád minimalistické, divné, pomalé filmy. No tento ma nechal chladným a bratia Coenovci sú pre mňa zase sklamaním. Škoda. Možno som čakal úplne niečo iné a výsledok by bol vyrazne iný, Pre mňa nevyhovujúci.
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Serial o Povrchnosti! To má byť vtipné? Ale čosi sa tam najde. Tina Fey :))
Zavěste červené lucerny (1991)
ako píše kikuka ..minimalisticke, staticke, ladove, klaustrofobicke..jednoducho pomaly sa zarezavajuca britva vo svetle cevnych lampionov.. Ja len dodám: Chirurgicky čistý rez do socialnych pomerov spoločnosti s tvrdými tradíciami. Posolstvo filmu je síce len medzi riadkami , no Zhang to podá jasne a zrozumiteľne. Režia 10/10.
Avatar (2009)
prostý, ale dojemný príbeh. Réžia bola výborná. Prevedenie taktiež prepracované. Odporúčam.
Jennifer 8 (1992)
Old school detektívka. Pomalý dej s prevratným záverom. Dej neprekvapí. Štvrtú hviezdičku dávam za Umu Thurman.
Lekce neslušného chování (2008)
Svojská komédia, ktorá na veľmi pomalý rozbeh. Ale stojí to za ten čas. Treba ale venovať plnú pozornosť, humor je nenápadný, ale je tam.
Smrt čeká všude (2008)
Trošku zmätené, ale koniec všetko vysvetli. Treba byť trpezlivý.