Poslední recenze (8)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Film Ready Player One se mi nelíbil, představa budoucnosti, ve které lidí hrají počítačové hry a myslejí si, že je to realita je naprosto depresivní a nepravdivá, což by mi ani tak nevadilo, kdyby byla alespoň myšlenka lépe ztvárněná a měla trochu hloubku a tvůrci si dali víc práce s natáčením a dotáhly určitý momenty tak, aby to mělo hlavu a patu. Film na mě působil lacině a byl nudný, plný nemotorných referencí na jiné filmy a postavy z 90. let, což mi přišlo osobně dost neoriginální, herecké výkony docela děs a pointa nikde. Za sebe nedoporučuji.
Klika (1995)
Za tento film se musím přimluvit, myslím si, že si hodnocení 67% nezaslouží, osobně bych film hodnotila na 80 - 85%. Film má originální myšlenku, osobně neznám mnoho filmů, ve kterých by se duše člověka převtělila do psího těla, nebo jiného zvířete a sama zastávám názor, že něco takového se v reálném životě nevylučuje, že může nastat. Samotná zápletka filmu (především na konci) je o něco slabší a scénárista si s ní mohl dát více práce. Film je dojemný a hudba od Carla Silotta bezkonkurenční. Vřele doporučuji!
Nekonečná láska (2014)
Filmu dávám tři hvězdičky, protože ačkoliv je děj trochu mimo realitu, na film se mi koukalo velmi dobře. Děj mi připomíná trochu scénář Romea a Julie. Mladá holka a kluk, kteří se od sebe nechtějí oddělit a i přes zákazy a nesnáze k sobě přece jen najdou cestu i když je to něco stojí. Moc pěkný slaďák skvělý na zrelaxování a snění. :-)