Poslední recenze (9)
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
První a druhá série ještě v pohodě 3 až 4 hvězdičky, ale od třetí série jsem vyloženě zklamaný. "Nový vesmír", spousta nových možností, vlastně to mohl být začátek nové éry Star Treku a tvůrci to "zabijí" svojí snahou o zavděčení gender komunitám a etnikům. Vůbec nejhorší je kapitán Burnhamová, když se má tvářit vážně, vypadá, jak kdyby se měla co chvíli rozbrečet, když se má zlobit, vypadá jak kdyby seděla na toaletě a skoro celý seriál vypadá, že je "na zhroucení". Dost podobně jsou na tom i další postavy, naroubované jen kvůli výše zmíněnému genderu atd., jejich herecké projevy prostě nejsou vůbec uvěřitelné.. Seriál měl velký potenciál, ale (aktuálně 7. díl 4. série) sleduji už jen, abych věděl, jak to dopadne :(
Den nezávislosti (1996)
No na rok vydání je to i dneska super filmek, aaa to nebudem raději mluvit o roce vydání (ještě teď si pamatuju jak jsem každej den chodil do video půjčovny žadonit jestli už mají na kazetě :-D)... v součtu je to jeden z nejčastěji sledovaných filmů v mém životě (cca15-20x - rozhovory znám z paměti - blbec) :-)
Všemocný (2011)
Deset...dvacet krát jak na některý filmy se na to asi nepodívám, ale představa, že budu nejchytřejší v galaxii mě docela láká :-D, jen mi bude asi pokaždý vrtat hlavou proč neudělá to a tamto když by mohl :-)