Recenze (27)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Smícháním klasické pohádky a moderní technologie sice nevzešlo to co bych chtěl, ale přece jenom ... dívat se na svoji sestřenici v hlavní roli je prostě výjimečný zážitek. 71%
Panic je nanic (2006)
Sranec. V porovnání s ostatními "komediemi" tohoto typu jsou i ty americké lepší. 12%
Mr. Bean (1990) (seriál)
Jestli je někdo nejlepší komik na světě, měl by to být právě Atkinson. Jestli se tohleto někdy lidstvu omrzí, bude něco hluboce v nepořádku. 92%
Pelíšky (1999)
Maršál Melinovski!! 90%
M*A*S*H (1972) (seriál)
To si vždycky s dědou sednem u bedny a společně se díváme a komentujeme tuhletu klasiku. 89%
Eragon (2006)
Chudák Paolini... úvodní díl jeho vynikající knižní série si zaslouží filmovou adaptaci na úrovni Pána prstenů, ne takovouto slátaninu. Vůbec mě to nebavilo a ... zkrátka hrůza, zvlášť když máte rádi knižní předlohu! 12%
Tady hlídám já (2012)
Nebýt toho, že mám rád psy a jezevčíky obzvlášť, hodnocení by asi krapet spadlo. Na rodinnou komedii to nebylo špatné. Děj sice nic moc, ale párkrát jsem se zasmál. Zajímavé je, jak je nakonec jedna z hlavních postav prakticky vyhozena z filmu. 56%
Počátek (2010)
Film mi doporučil kamarád, který z něj byl opravdu nadšen. Očekával jsem něco úžasného, ale byl jsem poněkud zklamán. Počátek překypuje akcí, vynikajícími herci a už samotný nápad snu ve snu je něco úžasného. Příjde mi však že je toho moc pro nic. 68%
Hra o trůny (2011) (seriál)
No... tohle je aspoň seriál. Krev, intriky a erotika v akčním podání. Seriál se věrně drží knižní série, která se taky povedla. Jediné co mi zde chybí je lepší popis postav, rodů a vůbec světa, protože ti kdo nečetli předlohu, se zde nemusí dost dobře orientovat. 88%
Projekt X (2012)
Šílená nálož srandy!! Jinak to moc logiku nemělo. 71%