Recenze (154)
Správci osudu (2011)
Tento film řadím mezi TOP z mých oblíbených, zejména díky hereckému výkonu obou hlavních hrdinů. V neposlední to je také námět, který je skvělý. Strhující film o polemice osudu. Fakt skvělý a hudební zpracování báječné.
Obchodník se smrtí (2005)
Když jsem tenhle film viděl poprvé, chtěl jsem se stát obchodníkem se zbraněmi. Dnes o pár let později jsem naopak uchvácen zpracováním, které názorně ukazuje, jak je propojen svět černého obchodu se zbraněmi a politické moci. Skvělý výkon Nicolase Cage,
Wall Street (1987)
Jeden z nejlepších filmu o finančním prostředí, který názorně ukazuje pozitivní i negativní stránku moci peněz. Na druhé straně také ukazuje slabou vůli člověka, kdy pod vidinou získání moci zapomínáme, kdo vlastně jsme. K prozření dojde většinou až když je pozdě, jako v případě Charlieho Sheena. Jeden z nejlepších filmů, jaké znám.
Den D (2004) (TV film)
Dle mého názoru, jeden z nejlepších dokumentů, jaký existuje.... Zvlášť za poutavé považuji ony rekonstrukce na základě výpovědí účastníků bojů.... no a poslední scéna s dopisem od zavaleného občana, to bylo sakra poutavé.... :-)
Olimpius Inferno (2009)
V porovnání s 5 days of war ten lepší z dvojice snímků. Jinak je tu též jasná manipulace se skutečnosti, přesto podána skrytější formou, než jako v případě amerického snímku. Pokud se oprostím od faktu manipulace, tak je to co do vizualizace dobrý snímek.
Hranice zlomu (2003)
Celkem dobré drama o milostném spojení v krutém světě solidarity.
Mazaný Filip (2003)
Povedená parodie na klasické gangsterky, u kterého se vždy dobře pobavím.
Mzda strachu (1953)
Pěkný film o těžařích kdesi v Jižní Americe, kteří touží po návratu domů. Aby jim to bylo umožněno, musejí odvést náklad nitrogricelinu k hořlavému vrtu. Skvělé balancování na hranici života a smrti.
Klíč k minulosti (2010)
Pěkný film o tom, jak mohou události minulosti být z nenadání aktuálními.
Experiment (2001)
Skvělý film o tom co dokáže lidská bytost, když si vsugeruje pocit neomezené moci a přestane se ovládat.