Recenze (108)
Riddick: Kronika temna (2004)
O trošku slabší než Pitch Black, ale přesto plný skvělé atmosféry a akce. Přesně tento typ hrdiny (postavy) mi celou dobu chyběl. Jediné co mi vadilo, byl zvláštní pocit, že Riddick měkne jako máslo na slunci. Snad se z něj nestane Mirek Dušín.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Tento seriál jsem si ze začátku velice oblíbil. Bohužel se u něj však projevuje s přibývajícími díly a postupem času úpadek kvality. 9. a 10. řada už se mi zdají být místy jen slepencem, který má zaplnit prostor mezi prvním a posledním dílem, ve kterých se děje něco podstatného. Z nostalgie 4*
Oko (2002)
U tohoto filmu jsem se zdaleka nebál tak jako u KRUHu. Vše je v něm až příliš rozvleklé a zdlouhavé.
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Po prvním filmu měla Hvězdná pěchota nakročeno ke kvalitní sérii a vlastnímu universu. Leč někomu v producentským nejspíše přeskočilo a řekl: "Ne! Uděláme brak!" A to se také povedlo na jedničku. Dopomáhá tomu nulová akce/atmosféra, atrapy herců a příšerný scénář, který sám o sobě nebyl špatný nápad, ovšem provedení je více než hrozné.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Na tento film jsem byl dost zvědav, ale po jeho shlédnutí musím říct, že se jedná o naprostý výsměch legendám. Scénárista nejspíš musel vidět původní filmy jen v sestřihu o délce reklamy.
Planeta opic (2001)
Rozhodně zajímavé převyprávění, které je úplně jiné než originál a taky takové chce být. Srovnávat to s původním filmem, musel bych dát 3* i méně, protože postapokalyptický svět v něm byl prostě lepší. 70%
Den nezávislosti (1996)
70%. Je to skvělá podívaná narvaná až po strop...patriotismem. Už zase. Ach jo. Zajímavý komentář: ic
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
I jeden díl večerníčku má lepší scénář a atmosféru. Závěr je naprostým vrcholem, kdy jsem po jeho shlédnutí nemohl z rozčílení celou noc spát. Ani ta akce se moc nepovedla. To jsou scénáristé dnešních špičkových seriálů (Lost, BSG..) tak drazí?