Recenze (210)
Proroctví (2009)
Proyas, Cage, konec světa ... znělo to vcelku zajímavě. V kině jsem seděla celá přikovaná do sedačky, Našeptavači mě skoro děsili a čekala jsem na pointu jak na smilování boží... a netušila jsem, že se ho dočkám až tak doslova. Konec bych nazvala jedním slovem - KÝČ! Jak řekla moje drahá polovice, tak tohle byl větší kýč než přání od babičky - a to už je co říct. Na konci filmu se ze sálu ozývalo "ach jo" a já se musela smát. To bylo tak absurdní, až jsem se musela smát. Pominu-li logické chyby a pominu-li ten kýč, tak se jednalo o skutečně výborný film, a proto dávám ty 3 hvězdy. Dala bych 4, ale ten konec mě tak dostal (v tom nejnegativnějším slova smyslu), že musím nejméně tu jednu hvězdu ubrat. Možná to americké publikum nadchne, ale ateistickou ČR asi nějak ne, nebo alespoň u mne to přinejmenším vyvolalo rozpaky a lítost nad vyhozenými penězi za kino, protože takovýhle konec si to opravdu nezasloužilo...
Kvaska (2007)
Není nad to zahrát si ve vlastním filmu naprostého debila, že, Dane =D ten mě fakt bavil...a kupodivu se film líbil i mé drahé polovici, která naprosto nesnáší muzikály. Takže na filmu asi něco bude... =)
Transformers (2007)
Film největší nářez =)) Čekala jsem hodně, ale bylo to ještě lepší, než jsem předpokládala =) ani ne moc těch šílenejch americkejch pokeců o národní hrdosti apod =) ani žádné přemrštěné láskyplné scény, ale chechtacích scén...ježiš! Takhle jsem naposled byla připoutaná do sedačky asi před 3 rokama =)) Akce od začátku do konce...tak má takovej film vypadat =D
Auta (2006)
Tenhle film se po jednom shlednuti stal jednim z mych nejoblibenejsich. Je to naprosto nejlepsi kreslenka, ktera vznikla. Naprosto uzasny auticka, animace i postavy naprosto uchvatny...a ten dabing!! =) Preklad se naprosto vyvedl, dabing ho povysil na neco neuveritelne skvelyho a to jeste nemluvim o tech vtipkach!!! =) Jestli si muzete vybrat mezi originalem a dabingem, volte dabing =) Nerikam to u moc filmu, ale u tohohle vsema 10 ;) Jsem naprosto nadsena... =))) P.S. Traktory rulez! =) A to nemluve o tom predfilmu...vybornej! =)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Všechno všudy jsem se zasmála jednou =/ a to je pro komedii sakra málo =( (pravda, dvakrát jsem si říkala jesi je to ještě vůbec možný, ale to mne moc nepobavilo =/)
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Lepsi nez 1 ;) a to se povede malokteremu filmu. Vetsi legrace, min smutnych scen a hlavne - zadni lide. Mali lenochodi jsou naprosto bozi a Diego, i kdyz nema moc prostoru, je stale naprosto rulezni ;) no a supi, bozi vlezla pisen ;))) a to supatko naprosto uchvatny =)
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Zradlo =) Pokud nekdo cituje v beznem zivote Cimrmana, tak tohle dilko =) Kdo nevidel, prisel o hodne a mel by to napravit =)
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Jako divadlo v podani souboru Divadla v Dlouhe je to naprosto uchvatny... tak jsem zvedava na film =)
Lovecká sezóna (2006)
Opravdu otrava, odcela smutný, že první vtip přijde až těsně před koncem, dybych nebyla opravdu odhodlaná to dokoukat, tak bych to po max 20 minutách vypla. Fakt mne pobavila kachna s těma klapákama a bobr s motorovkou, ale tím to tak haslo. Vtipy bych spočítala na prstech jedné ruky, pro malý děti možná dobrý, ale pro dospělý ani ne hezky nakreslená nuda =( Jedna z těch dvou hvězd je za snahu a za malý děcka (a přesně vtipy, kdy jsem si říkala, tak teď se děti zasmějou) a druhou hvězdu za kukuč medvěda na konci...
Minotaur (2006)
Jezishi to byla blbina. Pribeh o nicem, horor absolutne zadnej - spi komedie - dyz mu tam treba zapali ty rohy apod =)) ale jinak dost tragedie =( Jediny klady byly 2 koukatelni herci =))) hlavni hrdina, kterej pripomina Davida Wenhama a ten plesoun rvouci se, kerej tak blbe umrel =))