Recenze (64)
Bakaláři - Zuby (1978) (epizoda)
To, co tady předvedl mistr Menšík je něco neuvěřitelného. Pro mě úplně nejlepší příběh Bakalářů za celou jejich éru.
Meluzína (1980) (TV film)
Přesně ta nádherně poetická pohádka, kterou v osmdesátých letech uměla ČT ve svých studiích natočit. Zůstala mi v paměti spoustu let a její kouzlo pořád působí.
Román pro ženy (2004)
Dvě hvězdy za Pažouta, jinak nic moc.
Velké trápení (1974)
Proti knize zklamání.
Zmizelá (2014)
Pro mě dost zklamání. Těšila jsem se jako malá a to jsem neměla dělat. Pořád jsem na konci čekala nějaké šokující rozuzlení a ono nepřišlo ( knihu jsem nečetla). Každopádně zvrácenost hlavní hrdinky byla šílená a herecké výkony skvělé. Jen jsem prostě od Finchera čekala víc.
Bezva finta (1985)
" Zatkněte toho šaška ! Ať jsme sem nejeli zbytečně.". Chudák Lasky :-) *****
The Doors (1991)
Famózní dílo, inspirované famózní skupinou a snad nejcharizmatějším zpěvákem všech dob. Val Kilmer zvládl roli herecky i pěvecky, prostě skvěle. Mr. Mojo Risin´ forever.
Nejrychlejší (2011)
Miluju Moto GP, miluju Valeho a miluju tento film, hlavně souboj Rossi- Lorenzo Katalánie 2009 v úvodu.V tomto dokumentu je to úžasně udělané a vítězství Valentina je jen třešničkou na dortu! Nádhera.
Taneční zábava (1991) (TV film)
Dodnes si pamatuju, jak maminka běhala vyděšeně po domě, dokonce možná obvolávala známé, že to Marie Tomsová bude mít asi brzy za sebou. Zahrála to paní hlasatelka perfektně, ráda bych to po letech znovu viděla, s odstupem času by to bylo jistě zajímavé.
Angelika (2013)
Jako Četník nemůže být bez Funese, Velký blondýn bez Richarda, tak už vůbec nemůže být Angelika bez Michele Mercier a Roberta Hosseina ! A to je asi všechno, co k tomu můžu napsat .