Recenze (221)
Alfa (2018)
Díky konci dávám jednu hvězdičku navíc, jinak bych ale byla na třech....
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Málo kdy je druhý díl lepší než první no u Annabelle se to skvěle povedlo!
Až vyjde měsíc (2012)
Po půl hodině jsem si uvědomila že se na film dívám a u toho přemýšlím co si udělat k večeři, po další půl hodině jsem už film vypnula...Nuuuuuuudaaaaaa... Jen mě nesedí to hodnocení....Asi mám nějaký filmový zkrat...
Babycall (2011)
?????? Thriller????- bych ještě překouslla, ale že má napsaný jako žánr horor, to už je pro mojí mysl záhadou! Bych ráda viděla ta kritéria podle kterých se to hodnotí....A vůbec celý film byl neslaný / nemastný. NUDA!
Bez východiska (2022)
Film byl super dokud nepřišlo posledních 15.minut u kterých jsem zuřila.
Bláznivá dovolená (2015)
Myslím si že na 4.hvězdičky to rozhodně není, ale každý máme jiný vkus a jiný smysl pro legraci!
Bohemian Rhapsody (2018)
A vítězem Academy Awards za nejlepší film se stává...
Brána temnoty (2015)
Vidím Nicolase Cage a říkám si, to zase bude nějaká dementnost (pač Cage poslední roky hraje jen ve srač...) A nakonec jsem příjemně překvapená a spokojená, dobrá duchařina která vyleká a zároveň i překvapí. Rozhodně si myslím že těch 55% je docela podhodnoceno a zasloužilo by nad 60%
Brimstone (2016)
A je to zase tady, koukám že někteří dali méně jak tři hvězdičky filmu který byl opravdovým skvostem pro oko, ať se na mě nikdo nezlobí ale tihle lidi by měli okamžitě vymazat účet na ČSFD pač tady nemají co dělat.
Brouk (2006)
Skvělé herecké výkony! Proto dostává dvě hvězdičky, jinak bych tomuhle filmu nedala žádnou. Asi jsem čekala že to bude hororový thriler,místo toho jsem se dočkala volného pokračování jak Harry potkal Lloyda po deseti letech. A že si rozuměli...