Recenze (96)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Řekl bych přímo ostudný dabing.
Zázraky z nebe (2016)
Příběh dobrý asi skutečný,ale to provedení,připadalo mně to jak na sjezdu Svědků Jehovových,příliš vyumělkované.
Modré stíny (2016) (seriál)
Inu zvuk často neslyšitelný, obraz zase příliš světla, škoda přeškoda, nedá se na to dívat.
Vlhká místa (2013)
Scénu na humus veřejných záchodech pravděpodobně natáčeli v ČR, velmi odpuzující.
Černý les (2010)
Tak hezká příroda,ale film docela hloupý,což je zklamání,když není americký.
Tele Tele (2000) (pořad)
Žilková je tragétka.
Panika (2004) (TV film)
náhodou bylo to poučné, nyní už víte,že kouření je zdraví škodlivé a to nejvíc v městské kanalizaci
Kovbojové a vetřelci (2011)
Tak určitě, blbina na kvadrát, ztráta soudnosti a taky času při sledování.
Bouře meteorů (2010) (TV film)
Náhodou je to docela sranda v dnešní vypjaté politické situaci,kuk.
Super 8 (2011)
Taková pohádka,ovšem vykolejení vlaku bylo působivé.