Recenze (236)
Sousedi (2014)
Další z amerických komedií z poslední doby, kde se režisér nebojí dotáhnout drsnej gag do konce. Ani mi to nepřišlo trapný, vtipná komedie, solidní průměr.
Interstellar (2014)
Mám rád tohle prostředí, takže jsem rozhodně nebyl zklamán. Film podkresluje zajímavá hudba připomínající mého oblíbeného Arva Pärta. Zápletka zase evokovala Doctora Who. Polopatičnost vyprávění mi vůbec nevadila, třeba ta legrace s kulatou červí dírou mě příjemně zasáhla. Co mi úplně nesedělo byl kontrast mezi dojmem z hlavního hrdiny a ostatních herců, včetně Matta Damona. Kromě Coopera působí jako přirozené postavy už jenom roboti. Velmi příjemný filmový zážitek, dokázal bych se na Interstellar dívat i jako na seriál, kde by se každý díl věnoval jednotlivým nápadům více do hloubky a na větší ploše.
The To Do List (2013)
Splnilo očekávání. Nic výchovného, normální pičovina na zasmání.
Zachraňte pana Bankse (2013)
Velmi suverénní a perverzním způsobem upřímná nalejvárna, což je třeba respektovat. Bylo by zajímavé vidět stejný film natočený jiným studiem. Kamera je přehnaná, ale do žánru sedí velmi dobře, podobně jako herci.
Volte mě! (2012)
Hvězdička za sebekritičnost, druhá za odvahu, co všechno v tom filmu fakt nechali. Jinak podprůměr po všech stranách.
Sucker Punch (2011)
Lacine, nalestene, prestylizovane nic. Radsi bych tu holku videl realne tancit, ty mezihry me nudily jeste vic nez zpivaci pasaze v muzikalech. Vypinam po 50 minutach .Pokud ma nekdo masturbacni sny o ozbrojenych narusenych skolackach v minisukních, pak doporucuju tisickrat lepsi japonsky Love exposure.
Ve stínu (2012)
Hutný atmosférický film, skvělá režie, dialogy, kamera, kulisy, které nejsou prvoplánové, a k tomu velice dobrá hudba. Škoda, že to není bůhvíjak dobrá detektivka. Na hraně 4-5 hvězd.
Zbav nás od zlého (2009)
Film jak od Tarantina. Skvělá režie a kamera. Civilní severské pojetí výborně kontrastuje se zápletkou. Vše působí hodně důvěryhodně, až z toho mrazí. Nenapadá mě, co filmu vytknout. Udržuje napětí a emoce od začátku do konce.
Mladí muži za pultem (1994)
Originální, kompaktní, vtipné a přiměřeně dlouhé. Navíc to skvěle funguje v češtině.
Pán času (2005) (seriál)
Skvělý scénář a hlavně geniální námět, který se neokouká, protože se často mění postavy (byť jsou v zásadě pořád stejné), témata, žánry, prostředí, hudba. Doctor mě uchvátil přesto, že jinak naprosto odmítám koukat na superhrdiny a nesnáším cestování časem. Seriál, který působí živelně a přirozeně a přitom je natolik politicky korektní, že se ho podle zpráv z června 2014 rozhodla odvysílat i Severní Korea.