Recenze (130)
Generation Iron (2013)
Skvěle natočené, myslím, že si na své přijdou i ti, kteří nejsou nadšenci do kulturistiky. I přesto, že já jsem, tak tomu nemám co vytknout.
Johnny Express (2014)
Tohle by mě bavilo i jako celovečerní film, to nemá chybu.
Laboratoř smrti (2004) (TV film)
Chtělo to hodně zapření, aby to člověk dokoukal do konce. Nevěděl jsem, zda se mám smát nebo brečet, jak je to přitažený za vlasy (to vlastně ani přitažený není, to vůbec žádný vlasy nemá).
Příběh kmotra (2013)
Tak tohle nemělo chybu, to co předvedl Vetchý bylo na výbornou.
Souboj u Blood Creeku (2010)
Tak tohle bylo výborné!
300: Vzestup říše (2014)
Nepatrně slabší než jednička, ale i tak jsem si to užil. Jsem rád, že jsem to viděl v originále a ne s dabingem, protože takhle jsem si ty dialogy užil a myslím, že v češtině by to nebylo ono.
Rodina je základ státu (2011)
Na české poměry velmi kvalitní film, to už se tak často nevidí.
Statečné srdce (1995)
Nesčetněkrát puštěné a pořád dokonalost, nejspíš jediný film, u kterého mi toto vydrží.
Cesta (2009)
Začátek byl velmi slibný, čekal jsem od toho opravdu silný příběh, ale jak šel čas kupředu, tak se očekávání vytrácelo. Závěr by mohl být, dle mého názoru lepší, ale i tak jsem si tento snímek užil.
Nitro Circus (2012)
Parta bláznů, kteří hledají způsob, jak se zabít. Ono jim to nejspíš jednou vyjde.