Poslední recenze (51)
On se bojí (2023)
Ufff...tak tohle se bude vstřebávát dlouho.
Stanice 11 (2021) (seriál)
Trochu skrytý klenot, který asi nesedne každému, protože postapokalyptický motiv je tu pojat místy naivně až úsměvně. Pokud přistoupíte na hru, že Shakespearovský spolek umělců přežívající asi z lásky bližních k umění objíždí podobně hippie komunity aby jim každoročně zahrál jeden flák, tak se můžete dočkat nadmíru zajímavého komorního drama. Hlavně bych vyzdvihl linku Kiki s Jeevanem, která pomocí flashbacků tvoří tu nejosobitější část seriálu, která je místy krásně dětsky naivní, ale zároveň také s několika syrovými momenty, které přetékají emocemi. Zápletka kolem "mysteriózního" komixu z kterého se budete doslýchat jen úryvky jsem bral jen jako prostředek jak spojit ostatní postavy dohromady. Samotnou "hloubku" toho co měl říct jsem moc nechápal a popravdě mi to přišlo jako největší mínus. Nicméně jako celek to funguje a ostatní postavy dodávají kontext tragičnosti všech traumat s nimiž se musí přeživší vyrovnat. Je to weird, je to snový, je to speciální a mně se to líbí. :)
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Průser na ntou. :( Nejsem lore master ale stejně z tý očividný scénáristický demence bolej oči. Postavy v čele s Galadriel jsou otřesný. Pár hezkejch záběrů na architektůru a tím to končí. Wannabe hobity bych vymazal, negro elfy/trpoše bych zrušil, ale jestli vám to příde OK a že to je potřeba tak teda jo, přeju kvalitní zábavu. :)