Recenze (18)
Bojovník (2015)
7/10
Tomb Raider (2018)
7/10
Greater (2016)
8/10
Oni (2008)
7/10
Let's Dance 3D (2010)
6/10
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
9/10
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
8/10
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Rozhodně lepší než předchozí díl, bavil jsem se, viděl jsem 3D verzi a efekty se mi moc líbily... Nechybělo samozřejmě hodně akce, spousta zajímavých nápadů, jako např. bullet time, hodně zajímavých transformerů, spousta vtipných hlášek. Pro fanoušky série Transformers si myslím, že to nebude žádné zklamání, za sebe říkám lepší čtyřka (8/10)
Diagnóza: Šampión (2015)
Opět úžasný Will a ono vůbec... Celé obsazení do sebe parádně zapadlo. Film založený na skutečné události, který není nikterak akční, ale po celou dobu vás "nutí" pozorně sledovat a vnímat o čem je řeč. Dle mého názoru dokonce podhodnocený film. 9/10
Ulice Cloverfield 10 (2016)
z poměrně velkého očekávání dle hodnocení a recenzí, za mě velká bída...čekal jsem všechno, ale celý film se téměř nic neděje a posledních 15 minut, kdy na zem dorazí (pardon za ten spoiler) mimozemšťani to nezachrání ba naopak, spíš mě to o to víc zklamalo. 4/10