Oblíbené seriály (9)
Simpsonovi (1989)
Dexter (2006)
Dr. House (2004)
Black Books (2000)
Chuck (2007)
A je to. Na několik týdnů jsem skoro vše ignoroval a věnoval se pouze Chuckovi. A odměnou mi byl výborný seriál ze skvělým humorem. Nebýt rozpačité poslední řady neváhal bych z plným hodnocením, ale první čtyři série mě chytli a nepustili a na každý další díl jsem se těšil. A i přesto, že ne vždy to bylo dokonalé tak tu bylo něco o co se mohla tahle show vždycky opřít. Neuvěřitelně sympatické postavy. A to všechny. Bez výjimky. Romance, které sem fandil. Trochu jsem se i bál, že to pak ztratí kouzlo, když se dají dohromady, ale to se naštěstí nepotvrdilo. Myslím, že tenhle komentář nebude dávat moc smysl a omlouvám se. Je to jen pár minut co skončil poslední díl takže se ještě trošku sbírám.Je to zvláštní pocit. A ještě nikdy se mi to po skončení jakéhokoliv jiného seriálu nestalo. Ale teď se cítím tak nějak prázdně. Ale vím jistě, že se vrátím a dám si to s nimi znovu. Možná už bez páté řady, ale ty lidi mi budou chybět a byla by škoda už je nikdy nevidět.