Recenze (306)
Vraždy v Cherry Falls (2000)
Tak táto sranda je niečo medzi Tajomstvom minulého leta a Vreskotom,ale aj napriek tomu,že to je vlastne vykrádačka v každom smere,je to celkom obstojný a miestami aj vtipný slasher. 50%
Andyho film (2009) (amatérský film)
Nemôžem si pomôcť,ale toto je zle!Vôbec nechápem tunajšie vysoké hodnotenia.Na sto percent sa stotožňujem s komentárom od eraserhead666 .Moje dve hviezdy sú viacmenej iba za snahu..
Dabbe: Bir Cin Vakası (2012)
Ďalší plagiát ala Paranormal activity,tentokrát z Turecka.Bohužiaľ tento film sa tak veľmi drží šablóny PA,že to je miestami neznesiteľné.Od A po Z je to celé ako cez kopirák,toto všetko tu už tisíc krát bolo a je to vážne otrepané!Nepomohlo ani miesto diabla použiť Džina a nezachránil to ani Islám a ani iné kultúrne bláboly. 40%
Eaglewalk (2012)
Harry a Hendersonovci feat Piatok trinásteho :-D
I Will Follow You Into the Dark (2012)
Veľká slabota!Už podľa traileru som očakával nejakú romantickú motanicu a tak aj bolo.Keď sa film konečne začne podobať na horror,príde nejaká úplne nezmyselná kravina,ktorá úplne potopí aj malý náznak atmosféry.Celá ta LoveStory stála za prd a koniec bol totálny klinec do rakvy.Je to celkom škoda,určite sa z toho dalo vytrieskať viac.. 40%
Psychoanalýza (2002)
Úvodné a záverečné titulky majú dokopy asi päť minút a to čo je medzi nimi naozaj nestojí za reč..
Películas para no dormir: Para entrar a vivir (2006) (TV film)
Aj napriek totálne nelogickému,alebo skôr dementnému chovaniu postav je to fakt pecka.Balaguero to proste vie,len tá logika..mne to proste nejde do hlavy. WTF ???
Skřítek (1993)
Vidím,že Leprechaun ma dosť veľa pokračovaní,ale pre mňa to skončilo týmto filmom.Absolútne nemám záujem sledovať toho trápneho malého zeleného zmrda.Podľa mňa je to dosť prúser.
Král ztraceného světa (2005)
Asylum sa fakt nesere!Natáčajú jeden brak za druhým a zjavne im vôbec neprekáža,že sa tie filmy nedajú pozerať.Ako nechcem nikoho odsudzovať alebo uraziť,ale aký mentál môže dať takejto sračke štyri hviezdy ???
Pytel kostí (2011) (TV film)
Teraz neviem čo mi na tomto liezlo na nervy viac,či ta prestrelená stopáž alebo zvráskavený Brosnan. 40%