Recenze (65)
MOST! (2019) (seriál)
Ehm, wtf? O cem ze to ma bejt a proboha coze je na tom serialu tak skvelyho? Az budu chtit videt nudny pribehy nudnejch lidi, tak mi staci jit do prace, na to jsem nemusel zabit trictvrte hodiny u tv. Jeste tomu dam sanci, treba jsem jen chytil dil o nicem (6. dil). Zatim bida, ne takovej shit jako Ulice a Gynda v trni, ale porad je to slabota.
MOST! - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Zabitejch trictvrte hodiny. Na cigany a tupy gadzi se muzu divat i v praci a je to vetsi psina. Zadnej zazrak. Opet opakuju, ze alespon nespada do odpadu jako zbytek cesky tvtvorby, ale i tak je ta jedna hvezdicka z nouze ctnost.
Black Lightning (2018) (seriál)
Docela dobrej serialek... sice cernejsi, nez by bylo nutny. Rasovej podtext je z toho cejtit az moc, ale jinak mi to prislo tak nejak komixovejsi nez Luke Cage a je fakt, ze Tobias je fakt hustej vyber charakteru... Zvlastnejsi zaporak tu nebyl dlouho :)
Black Panther (2018)
Nejsem rasista (ani trochu), ale tenhle film bych oznacil jako "az priliz cernej". Vtipky pro Evropu naprosto bez humoru a predstavitelku sestry Black Panthera bych oznacil za prinejmensim otravnou. Pro me je film rozhodne zklamani, protoze jinak mam postavu Black Panthera v komiksech docela rad. Skoda, dle meho nazoru to byla nuda. P.S.: Mel jsem tu smulu, ze jsem videl verzi v ceskym dabingu a to ve mne pocit hruzy jen umocnilo.
Paradise PD (2018) (seriál)
Konec Brickleberry jsem doslova obrecel, nicmene: "Kral je mrtev, at zije kral." :D dekuju, dekuju, dekuju, dekuju,...
Justice League Action (2016) (seriál)
Jak uz bylo receno, serial je sice zacilen spis na detske publikum, ale stejne u kazdyho dilu sedim prilepenej na obrazovku... V DC maji tolik skvelych animovanych serialu a filmu, az mi nedochazi, proc je hrana tvorba na urovni takoveho prumeru... Holt, zustavam u animacu :)
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Je velkej, blbej a smrdi jako chleba... jo a nema jednu ruku :D
Špión (2015)
Řiť jak chceš
Godzilla (2014)
Totální sh.t !!! Utopenej ve tmě. Bez náboje, bez příběhu, neskutečná donebevolající nuda...
Interstellar (2014)
Umaštěná ubrečená nuda v hezkým hávu a koncem, kterej to všechno totálně zabil... Vyhozený prachy za kino. Hodně průměrný scífko. Mohli si ho klidně odpustit. Já osobně nemám důvod si ho někdy v budoucnu pustit znova.