Recenze (4 574)
Modrý led (1992)
Ani napodruhé to s Cainem tak úplně nevyšlo. Co se režiséra Mulcahyho týče, tak pro mě to je rozporuplný tvůrce který dokázal natočit solidní filmy, ale i totální odpady. Tohle není ani jedno z toho. Tohle je hlavně zapomenutelná nuda se starým Cainem v akci naprosto nepoužitelným, tedy když už tu v té změti rádoby složité zápletky nějaká akce je. Sorry vegetole, ale slušný špionážní thriller si představuji jinak.25%
Akta X - Padá soumrak (1994) (epizoda)
Uděláme si hezkej výlet do lesa! Jo tak tenhle výlet do lesa málem Mulder A Scullyová zaplatili svými životy, když je málem sežraly zabijácký světlušky. Každopádně všechno posrali ti těžaři. Kdyby neporazili ty starý chráněný stromy, tak by k tomu nedošlo. Každopádně jeden z top dílů se sžíravou atmosférou, kdy si pořád říkáte, jestli z toho hrdinové nakonec vyváznou nebo ne. Líbí se mi i otevřenej konec, i když podle všeho to émerická vláda nakonec nějak zmákla, protože jinak by světlušky sežraly a zamotaly do kokonu celej svět a to se zatím nestalo, ale byla by to příznačná pomsta největšímu škůdci této planety, tedy člověku.95%
Způsob vraždy (2016)
Pokus o rádoby noir, ale jen nefunkční a obehraná nuda. Bez spádu a zajímavých postav.30%
Projekt Falcon (2001)
Ten obsah tady je hodně mimo. Žádný komando srbských teroristů tu není a film je těžkotonážní nuda s minimem akce a když už tu nějaká je tak je totálně odfláknutá. Sice na tom je vidět malý rozpočet, ale kdyby se tu všichni zúčastnění aspoň trochu snažili, tak výsledek by byl o drobet lepší. I ten Midkiff mi tu přišel znuděný, že si to odehrál jen z povinnosti. Za co tedy jedna hvězda? No asi za to, že jsem se při sledování tohoto filmu který byl puštěný hlavně jako zvuková kulisa mohl věnovat i jiným věcem a tak mi vlastně dobře posloužil.10%
Vrah Rosemary (1981)
Konečně jsem si doplnil tenhle slasher, který Zito natočil ještě před tím, než fušoval do série Pátek třináctého a musím říct, že narozdíl od čtvrtého dílu této série po kterém Zito hororové vody opustil a vydal se na dráhu režiséra akčních filmů, který se podle mě zase až tak moc nepovedl, tak tady jsem hodně spokojenej. Je to přímočarý, brutální odsejpá to a samozřejmě, že to má i ten nezapomenutelný look osmdesátých let, kdy člověk rád odpustí i těch pár chybiček. V dnešní mrtvý hororový době je takováhle stará škola k nezaplacení.80%
Soupeři (1998)
S Michaelem Cainem mám v plánu doplnit dva jeho kousky který kdysi v devadesátých letech vydal intersonic. Tenhle první mě moc nebavil. Nudné a tuctové krimi bez náznaku akce napětí či překvapení.15%
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Nudné a předvídatelné. Tam kde se původní Osvícení teprve rozjíždí, jakákoliv invence tohoto filmu končí.35%
Duhová cesta (1990) (TV film)
Pamatoval jsem si to jako solidní thriller s charismatickým Wellerem. Kdysi to u nás vydal intersonic. Škoda, že k sehnání s českým dabingem tenhle raritní kousek nikde není. Já jsem se dostal jenom k verzi v angličtině a nejsem si jistý, jestli jsem úplně všemu porozuměl, ale určitě nadprůměrná devadesátková záležitost.65%
Pronásledovaná (2006) (TV film)
Padlý Herkules Sorbo tuhle nudnou televizní produkci nevytrhne. Stokrát viděno a ničím zapamatovatelné.15%
Globální kolaps (2017) (TV film)
Paré skončil bohužel ve sračkách a tady dám tu jednu hvězdu vyloženě jenom za něj.10%